29-02-2024 : Extra ledenvergadering S.V. Egchel

(i.v.m. stemming over fusie S.V. Egchel – S.V. Panningen)

Deze extra ledenvergadering vindt plaats op donderdag 29 februari 2024 om 21.00 uur in de kantine op sportpark de Wietel. De AGENDA luidt als volgt:

1. Opening.
  2. Vaststellen notulen algemene jaarvergadering van 23 november 2023 (vooraf ter inzage).
  3. Toelichting fusieplannen.
  4. Voorstel tot fusie en stemming.
  5. Voorstel om de tijdelijk waarnemend voorzitter, aangewezen door huidig bestuur, en secretaris te machtigen om namens het bestuur de fusie akte te tekenen bij de notaris.
  6. Ondertekening verklaring door bestuurders conform art. 2:315 BW. Indien er na de stemming belangrijke wijzigingen in passiva of activa plaatsvinden is het bestuur van S.V. Egchel verplicht dit aan andere betrokken partijen mede te delen, alsmede de algemene vergadering hiervan in te lichten.
  7. Rondvraag.
  8. Sluiting.

Toelichting m.b.t. het stemmen zoals in onze statuten bepaald:

Om een meerderheidsbesluit (ten minste twee/derde van het aantal geldig uitgebrachte stemmen) te nemen tot wel of geen fusie, dient ten minste drie/vierde van het aantal stemgerechtigde leden van S.V. Egchel (18 jaar en ouder) fysiek aanwezig te zijn. Als het vereiste aantal leden niet aanwezig is, plannen wij nu al een volgende extra ledenvergadering op deze avond in (zie onder). In onze statuten staat, dat voor deze tweede extra ledenvergadering een meerderheidsbesluit genomen kan worden als minimaal twee/derde van het aantal fysiek aanwezige leden voor of tegen de fusie stemt (dus de drie/vierde eis van fysiek aanwezige leden vervalt dan).

AGENDA tweede extra ledenvergadering 21.15 uur in de kantine op sportpark de Wietel.

1. Opening.
  2. Voorstel tot fusie en stemming.
  3. Voorstel om de tijdelijk waarnemend voorzitter, aangewezen door huidig bestuur, en secretaris te machtigen om namens het bestuur de fusie akte te tekenen bij de notaris.
  4. Ondertekening verklaring door bestuurders conform art. 2:315 BW. Indien er na de stemming belangrijke wijzigingen in passiva of activa plaatsvinden is het bestuur van S.V. Egchel verplicht dit aan andere betrokken partijen mede te delen, alsmede de algemene vergadering hiervan in te lichten.
  5. Rondvraag.
  6. Sluiting.