In memoriam : Sjraar van Roij

Ons bereikte het droevige bericht van het overlijden van Sjraar van Roij in de veel te jonge leeftijd van 68 jaar.

Sjraar was ruim 45 jaar lid van S.V. Egchel. Begonnen als speler in de lagere elftallen, daarna ruim 25 jaar actief als jeugdleider van pupillenteams, waarvoor hij in 2001 benoemd werd tot erelid van de vereniging. Verder was Sjraar clubscheidsrechter en vrijwilliger bij activiteiten. Als supporter was hij regelmatig te vinden op ons sportcomplex. In hem verliezen wij een gewaardeerd lid van onze vereniging. Wij wensen zijn echtgenote Ans, de kinderen Christiaan en Joyce, Monique en Michael, de kleinkinderen Sam en Liv en verdere familie heel veel sterkte toe met het verwerken van dit verlies. Dat hij moge rusten in vrede.