Nieuws archief

Alle nieuws artikelen

29-02-2024 : Extra ledenvergadering S.V. Egchel

(i.v.m. stemming over fusie S.V. Egchel – S.V. Panningen)  Deze extra ledenvergadering vindt plaats op donderdag 29 februari 2024 om 21.00 uur in de kantine op sportpark de Wietel. De AGENDA luidt als volgt:

Carnavalsnieuws 2023-2024

In Egchel zijn dit seizoen Prins Guus, adjudant Bas, Jeugdprins Luuk en Jeugdprinses Elin heersers over de Kemphazen en in Panningen zwaait Prins Giel de scepter over de Kuus oeht Kepel.

KNVB onderscheiding voor secretaris

Tijdens het afgelopen zaterdag 6 januari gehouden Nieuwjaarstreffen van S.V. Egchel werd Thijs Joosten benoemd tot ‘LID VAN VERDIENSTE’.

In memoriam: Jos Arts

Ons bereikte het droevige bericht van het overlijden van Jos Arts in de leeftijd van 82 jaar.

Jaarvergadering : 23 november 2023

Op donderdag 23 november a.s. vindt de jaarvergadering van S.V. Egchel plaats. Aanvang om 21.00 uur in de kantine. De notulen, het jaar - en financieel verslag/begroting liggen vanaf 20.15 uur ter inzage.

Jumbo Panningen - Spek de kas actie 2023 - uitslag

De Spek de Kas actie 2023 van Jumbo Harald & Ilse van Beek Panningen heeft voor S.V. Egchel het mooie bedrag van € 259,60 opgeleverd. Wij bedanken iedereen die de vouchers heeft bestemd voor S.V. Egchel. Ook een hartelijk dank aan Harald en Ilse van Beek voor de sponsoractie !